Στηρίζουμε το κείμενο συλλογής υπογράφων ενάντια στις αναδιαρθρώσεις που προωθεί για το δημόσιο Νηπιαγωγείο το νομοσχέδιο Κεραμέως
Το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως προωθεί την κατάτμηση του προγράμματος στο νηπιαγωγείο σε επιμέρους διδακτικά αντικείμενα (σήμερα εισαγωγή Αγγλικών και Φυσικής Αγωγής, αύριο Πληροφορική μεθαύριο ίσως γλώσσα, μαθηματικά, θρησκευτικά) καταπατώντας τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού. Το παιχνίδι αποτελεί το πιο κατάλληλο μέσο για την ολόπλευρη νοητική, ψυχοσωματική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και για τη συγκρότηση των πρώτων του γνώσεων, αξιών, δεξιοτήτων, ικανοτήτων και στάσεων καθώς και της κοινωνικοποίησης του νηπίου. Η συγκεκριμένη αλλαγή του Αναλυτικού προγράμματος στοχεύει στον κατακερματισμό της γνώσης, τη σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου διαμέσου του «πρώιμου γνωστικού προγραμματισμού» και της προώθησης νεοφιλελεύθερων επιλογών και συμφερόντων.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πειραιά «Η Πρόοδος» υιοθετεί και στηρίζει το κείμενο συλλογής υπογραφών, που διακινούν συνάδελφοι νηπιαγωγοί, ενάντια στις αναδιαρθρώσεις που προωθεί το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως για το δημόσιο νηπιαγωγείο και καλεί τα μέλη του να στηρίξουν μαζικά τον δημόσιο και καθολικό χαρακτήρα της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.
Ακολουθεί το κείμενο συλλογής υπογραφών. Μπορείτε να το υπογράφετε κάνοντας κλικ στον τίτλο του κειμένου ή στον σύνδεσμό στο τέλος αυτής της ανάρτησης
Αγωνιζόμαστε για ένα σύγχρονο δημόσιο δωρεάν Νηπιαγωγείο.
Απόσυρση του νομοσχεδίου ΤΩΡΑ.
Το Υπουργείο Παιδείας εν μέσω πανδημίας, με κλειστά σχολεία και παρά τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας καταθέτει προς ψήφιση ένα νομοσχέδιο, που καταπατά τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η μάθηση διαμέσου του παιχνιδιού και της οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας και διαθεματικών δραστηριοτήτων. Εισάγει ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο τα Αγγλικά παραβλέποντας τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας και με σκοπό να εισάγει τα νήπια σε αυστηρά δομημένα προγράμματα. Επιπλέον αυξάνει τον αριθμό των παιδιών ανά τμήμα από 22, που ήταν ήδη μεγάλος, αν λάβουμε υπόψη τις μαθησιακές και αναπτυξιακές ανάγκες, αλλά και την κτιριακή κατάσταση των ελληνικών νηπιαγωγείων, σε 26, με στόχο αποκλειστικά και μόνο την εξοικονόμηση προσωπικού και σε βάρος των μορφωτικών αναγκών, της ασφάλειας και της υγιεινής των νηπίων.
Ένα σύγχρονο δημόσιο δωρεάν νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά έχει ανάγκη:
Νέα σύγχρονα κτίρια.
Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Άμεση εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια.
Μείωση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα.
Στήριξη των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, των παιδιών με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
Σύγχρονο εξοπλισμό και παιδαγωγικό υλικό.
Μόνιμες καθαρίστριες, τραπεζοκόμους και σχολικούς βοηθούς.
Δωρεάν ποιοτικά σχολικά γεύματα.
Σχολικούς γιατρούς για την δωρεάν ιατρική παρακολούθηση και τον εμβολιασμό των παιδιών.Αυτά είναι τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και των γονέων και αυτά θα πρέπει να θεσμοθετήσετε.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.