«Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις συνεργατικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης. Παρουσίαση Ερευνητικών δεδομένων και επιστημονικές προσεγγίσεις.»
Συνέχιση του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση – εμπορευματοποίηση.
Παρακολουθείστε την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024, στις 7:00 μ.μ. την 7η δράση της ΔΟΕ για το 2024 στο πλαίσιο των ενιαίων κειμένων με θέμα:«Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις συνεργατικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης. Παρουσίαση Ερευνητικών δεδομένων και επιστημονικές προσεγγίσεις.»
Η Εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και θα προβληθεί στον παρακάτω σύνδεσμο:
Οι ερωτήσεις προς τους ομιλητές μπορούν να κατατίθενται γραπτά στον σύνδεσμο:
https://forms.gle/qDevJLKNDMkGUX639
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Στο πλαίσιο του αγώνα μας για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου ξεκίνησε η υλοποίηση του τρίτου κύκλου των δράσεων/ διαδικτυακών εκδηλώσεων που έχουν διατυπωθεί στα ενιαία κείμενα και έχουν αναρτηθεί από τις σχολικές μονάδες. Ήδη έχει πραγματοποιηθεί το 27ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο (σε συνεργασία με την Παγκύπρια Ομοσπονδία) στην Αλεξανδρούπολη, με πολύ σημαντικές εισηγήσεις και με την παρουσίαση της τελευταίας έρευνας της Δ.Ο.Ε. για το εργασιακό άγχος και την εργασιακή εξουθένωση καθώς και τρεις διαδικτυακές δράσεις για το 2024.
Το σύνολο των δράσεων που θα πραγματοποιηθούν και φέτος περιλαμβάνει επιστημονικές ημερίδες/συνέδρια, ερευνητικές καταγραφές και ερωτηματολόγια αποτύπωσης των απόψεων των εκπαιδευτικών, ηλεκτρονικές εκδόσεις των πρακτικών των ημερίδων, κοινές εκδηλώσεις με εκπαιδευτικούς φορείς (εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, γονεϊκούς φορείς, Παιδαγωγικά Τμήματα), στη βάση των αιτημάτων του Κλάδου, έτσι ώστε να ακυρώσουμε στην πράξη την πολιτική κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων που οδηγεί στην εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.
Η μαζική μας συμμετοχή στις Εκδηλώσεις αποτελεί άλλη μια μορφή αγώνα, στο πλαίσιο της ομόφωνης απόφασης της 92ης Γενικής Συνέλευσης,για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, του κοινωνικού αγαθού της γνώσης των μαθητών μας, της παιδαγωγικής μας υπόστασης, της εργασίας μας και της δημοκρατικής λειτουργίας των σχολείων. Αποτελεί ένδειξη ενότητας και αντίστασης απέναντι στις δικαστικές προσφυγές, στις διαρκείς πιέσεις και απειλές του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και τα φαινόμενα αυταρχισμού, αυθαιρεσίας και συνειδητής παραπληροφόρησης που σημειώνονται με ένταση σε όλη τη χώρα, από τους διοικητικούς και εποπτικούς μηχανισμούς του νεοεπιθεωρητισμού, μπροστά στην αταλάντευτη στάση χιλιάδων Σχολείων που ανάρτησαν τα ενιαία κείμενα και στη γενναία αντίσταση δεκάδων χιλιάδων συναδέλφων με τη συμμετοχή τους στην Α/Α από την ατομική αξιολόγηση/χειραγώγηση.
Το σύνολο των δράσεων που θα υλοποιηθούν αποτελούν μια προσπάθεια εκπαιδευτικής, παιδαγωγικής και κοινωνικής παρέμβασης, που θα τεκμηριώσει θέσεις και αιτήματα του κλάδου, θα εξοπλίσει το εκπαιδευτικό κίνημα, θα αναδείξει την εφαρμοζόμενη αντιεκπαιδευτική πολιτική.
Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιείται η έκτη διαδικτυακή εκδήλωση την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024, με τίτλο: «Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις συνεργατικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης. Παρουσίαση Ερευνητικών δεδομένων και επιστημονικές προσεγγίσεις.».
Εισηγητές:
1. Νίκος Χανιωτάκης, Καθηγητής στο Π.Τ.Δ.Ε του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
2. Πέτρος Χαραβιτσίδης, Επίκουρος Καθηγητής του ΤΕΑΠΗ, του Πανεπιστημίου Αθηνών
Ερευνητικά δεδομένα θα παρουσιαστούν από την Ελίνα Τσιρόγκα, υποψήφια διδάκτορα στο ΤΕΑΠΗ – στατιστική αναλύτρια
Στη συζήτηση συμμετέχει η Αλεξάνδρα Ανδρούσου, Καθηγήτρια του ΤΕΑΠΗ, του Πανεπιστημίου Αθηνών
ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΕ