Α. «Ειδικά Σχολεία – Προβλήματα και προοπτικές. Η εμπειρία των Ειδικών σχολείων για τον ρόλο και τη σημασία τους στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»,
Β. «Μετεκπαίδευση – Επιμόρφωση: Από την ιστορική θεώρηση στη σημερινή πραγματικότητα και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών της πράξης»
Συνέχιση του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση – εμπορευματοποίηση.
Παρακολουθείστε το Σάββατο 7 Μαΐου στις 7:30 μ.μ. την 9η δράση της ΔΟΕ που αφορά στον άξονα 2 («Ειδικά Σχολεία - Προβλήματα και προοπτικές. Η εμπειρία των Ειδικών σχολείων για τον ρόλο και τη σημασία τους στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»), και την Κυριακή 8 Μαΐου, στις 7:30 μ.μ. που αφορά στον άξονα 8 («Μετεκπαίδευση – Επιμόρφωση: Από την ιστορική θεώρηση στη σημερινή πραγματικότητα και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών της πράξης»), με το περιεχόμενο που έχει ήδη αναρτηθεί στα σχέδια δράσης.
Η Εκδήλωσεις θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά και θα προβληθούν στους παρακάτω σύνδεσμους:
Α. Σάββατο 7 Μαΐου: https://youtu.be/2RC-eUm8d5I
Β. Κυριακή 8 Μαΐου: https://youtu.be/0qNtt2B5stc
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Στο πλαίσιο του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση και εμπορευματοποίηση που προωθείται από τους αντιδραστικούς νόμους της αξιολόγησης, 4692/20 και 4823/21, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συνεχίζει την υλοποίηση των προγραμματισμένων κεντρικών δράσεων που έχει αναγγείλει και έχουν ήδη αναρτηθεί μέσω των ενιαίων κειμένων.
Χιλιάδες Σύλλογοι Διδασκόντων και δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί συνεχίζουν τον αγώνα ενιαία και συντεταγμένα με τα κείμενα της Δ.Ο.Ε.
Το σύνολο των δράσεων, που υλοποιούνται στο πλαίσιο ενός ευρύτατου δημόσιου διαλόγου που εμπλέκει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και κάθε σχολική μονάδα χωριστά, αποτελούν μια προσπάθεια εκπαιδευτικής, παιδαγωγικής και κοινωνικής παρέμβασης της Ομοσπονδίας, με στόχο να εξοπλίσει το εκπαιδευτικό κίνημα, να καταγγείλει την αντιεκπαιδευτική πολιτική, να τεκμηριώσει τις θέσεις και τα αιτήματα του κλάδου.
Η 9η κεντρική δράση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Μαΐου, στις 7:30 μ.μ. και αφορά στον άξονα 2 (Ειδικά Σχολεία), με το περιεχόμενο που έχει ήδη αναρτηθεί στα σχέδια δράσης.
Η Εκδήλωση (Στρογγυλό τραπέζι) με τον τίτλο «Ειδικά Σχολεία – Προβλήματα και προοπτικές. Η εμπειρία των Ειδικών σχολείων για τον ρόλο και τη σημασία τους στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και θα προβληθεί στον παρακάτω σύνδεσμο: https://youtu.be/2RC-eUm8d5I
Εισηγητές θα είναι οι:
- Δημήτρης Αναστασίου, Αναπληρωτής Καθηγητής Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Southern Illinois.
- Κώστας Λολίτσας, δάσκαλος ειδικής αγωγής, πρόεδρος του Ι.Π.Ε.Μ.-Δ.Ο.Ε.
Στο στρογγυλό τραπέζι θα συμμετέχουν εκπρόσωποι Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων από την Ελλάδα και την Κύπρο.
Η 10η κεντρική δράση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 8 Μαΐου, στις 7:30 μ.μ. και αφορά στον άξονα 8, με το περιεχόμενο που έχει ήδη αναρτηθεί στα σχέδια δράσης, με τίτλο «Μετεκπαίδευση – Επιμόρφωση: Από την ιστορική θεώρηση στη σημερινή πραγματικότητα και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών της πράξης» και θα προβληθεί στον παρακάτω σύνδεσμο: https://youtu.be/0qNtt2B5stc
Εισηγητές θα είναι οι:
- Σοφός Λοϊζος, Καθηγητής, Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Διευθυντής εργαστηρίου «Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην εκπαίδευση», Πρόεδρος της Συνόδου Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων.
- Καρακατσάνη Δέσποινα, Καθηγήτρια στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Ιστορικός στην Παιδαγωγική και τις Επιστήμες της Εκπαίδευσης – εξέλιξη εκπαιδευτικών θεσμών και θεωριών
Νικολοπούλου Παυλίνα, ΕΔΙΠ στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Δρας στην Ιστορία της Εκπαίδευσης και των Παιδαγωγικών Ιδεών.
Κατά τη διάρκεια της κάθε εκδήλωσης θα τίθενται ερωτήματα ή σχόλια σε ειδική φόρμα, τα οποία θα ομαδοποιηθούν, θα τεθούν στους εισηγητές και θα απαντηθούν.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Η συμμετοχή όλων μας στις κεντρικές δράσεις είναι αναγκαία και σημαντική προκειμένου να κατοχυρώσουμε την απάντησή μας και να αναδείξουμε τα προβλήματα της εκπαίδευσης, ενισχύοντας το μέτωπο της υπεράσπισης του Δημόσιου Σχολείου.
Δεν υποχωρούμε, γιατί σεβόμαστε την εργασία μας, υπερασπίζουμε τους μαθητές μας, κατοχυρώνουμε τα δικαιώματά μας.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΕ