Καλούμε το υπουργείο να αναστείλει τη διαδικασία βαθμολόγησης του Β’ τριμήνου της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

Σε λίγες μέρες οι εκπαιδευτικοί θα κληθούμε να καταθέσουμε την βαθμολογία του Β’ τριμήνου. Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πειραιά «Η Πρόοδος» τον Δεκέμβρη του 2020, λίγο πριν την λήξη του Α’ τριμήνου, είχε με παρέμβασή του απευθύνει αίτημα προς το ΥΠΑΙΘ για αναστολή της διαδικασίας βαθμολόγησης λόγω των δυσχερειών που προκαλούσε στην διδακτική πράξη η αναστολή λειτουργίας των σχολείων. Σήμερα, αν εξαιρέσουμε το διάλειμμα του Ιανουαρίου, τα σχολεία εξακολουθούν να είναι κλειστά ενώ τα εμπόδια στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία έχουν πολλαπλασιαστεί και οι δυσκολίες λόγω και των σοβαρών κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων, που σωρεύει η πανδημία και οι πολιτικές αντιμετώπισής της, έχουν διογκωθεί.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας επαναφέρει και πάλι το αίτημα του Δεκεμβρίου επαναδιατυπώνοντας την ανάγκη αναστολής της διαδικασίας βαθμολόγησης για το τρέχον τρίμηνο. Όσα αναφέραμε τον Δεκέμβριο είναι το ίδιο επίκαιρα και σήμερα, τα επαναλαμβάνουμε:

«Ας μην κάνουμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον ότι τα σχολεία μας βρίσκονται σε κατάσταση εξαίρεσης.

Για τα παιδιά χωρίς ηλεκτρονική συσκευή,

για όλα τα παιδιά που διαθέτουν μονάχα ένα κινητό τηλέφωνο για την επαφή τους με το σχολείο,

για τα παιδιά που δεν διαθέτουν ικανοποιητική τηλεφωνική σύνδεση,

για τα παιδιά που δεν έχουν γονείς γνώστες της τεχνολογίας να λύνουν εύκολα και γρήγορα τα προβλήματα που κάθε τόσο παρουσιάζονται,

για τα παιδιά που δεν έχουν κάποιον να τα βοηθήσει όταν δυσκολεύονται σε μια άσκηση ή σε μια εργασία,

για τα παιδιά που δεν συνήθισαν την ψύχρα της απομόνωσης μπροστά σε μια οθόνη,

για τα παιδιά που βλέπουν τους/τις δασκάλους/ες τους να παιδεύονται ακόμη προσπαθώντας να κάνουν ελκυστικό μάθημα με ένα άγνωστο και απαιτητικό εργαλείο, την στιγμή που το υπουργείο δεν προσφέρει ούτε ειδικό αναλυτικό πρόγραμμα ούτε ειδικό διδακτικό υλικό,

για τα παιδιά που χρειάζονται το σχολείο περισσότερο από τα υπόλοιπα

για όλα αυτά και για άλλα τόσα που ζούμε στον αγώνα και την αγωνία της τηλε-εκπαίδευσης,

καλούμε το υπουργείο να αφήσει στην άκρη τη βαθμολογία του δεύτερου τριμήνου της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

Το παιδαγωγικά αμφιλεγόμενο μέσο της βαθμολογίας στις συνθήκες εξαίρεσης που ζούμε μπορεί να γίνει μέσο περαιτέρω διεύρυνσης των εκπαιδευτικών ανισοτήτων. Την αρμόζουσα επιβράβευση και την ενθάρρυνση που χρειάζεται θα τη δώσουμε καλύτερα στους μαθητές μας, χωρίς την υποτιθέμενη ισονομία των βαθμών.

Καλούμε επίσης την Ομοσπονδία να υιοθετήσει και να στηρίξει το αίτημα μας».

ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.