Διευκολυντική στάση εργασίας 1 έως 3 ώρες στο διδακτικό ωράριο κάθε συναδέλφου για τη συμμετοχή στην απεργιακή συγκέντρωση της 17ης Απριλίου (Πλατεία Κλαυθμώνος στις 11:00).
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πειραιά «Η Πρόοδος», με βάση την απόφαση της Γ.Σ. (26/4/2024) για συμμετοχή στην πανεργατική απεργία της Τετάρτης 17 Απριλίου, κηρύσσει 1 έως 3 ώρες στάση εργασίας στο διδακτικό ωράριο κάθε συναδέλφου για την διευκόλυνση των συναδέλφων να συμμετέχουν στην απεργιακή συγκέντρωση (Πλατεία Κλαυθμώνος στις 11:00).
Για τη στήριξη της διαβίωσης των εκπαιδευτικών και τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου απαιτούμε- διεκδικούμε:
- Πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς/συντάξεις για κάλυψη των απωλειών των μνημονίων, του τιμάριθμου και της ακρίβειας. Συνεχής αύξηση-αναπροσαρμογή των μισθών/συντάξεων με βάση τον τιμάριθμο. Κανένας μισθός κάτω από 1000 ευρώ, επιστροφή 13ου και 14ου στο δημόσιο, ξεπάγωμα του ΜΚ 15-17 και κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης. Επαναφορά του επιδόματος ειδικής αγωγής. Αφορολόγητο 12000 ευρώ και 4000 για κάθε παιδί.
- Μέτρα κατά της ακρίβειας. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης και διατροφής. Διατίμηση στα τιμολόγια του ρεύματος και των καυσίμων και όλα τα βασικά αγαθά με κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για τους εργαζόμενους, κατάργηση του ΕΝΦΙΑ. Πλαφόν στις τιμές πετρελαίου, βενζίνης και ρεύματος. Κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς ρεύματος με αναδρομική ισχύ. Να γίνει η ΔΕΗ πάλι δημόσια και να δοθεί φτηνό ρεύμα για όλους.
- Άμεση καταβολή των συντάξεων στους συνταξιούχους. Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών/ αντισυνταξιοδοτικών νόμων. Έκτακτες κρατικές επιχορηγήσεις για τα ταμεία – να επιστραφούν τα κλεμμένα. Όχι στην αύξηση των ορίων για τις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις.
- Αύξηση των δαπανών για Υγεία, Παιδεία, κοινωνικές ανάγκες. Όχι για τους εξοπλισμούς. Άμεση αύξηση της χρηματοδότησης για τα σχολεία, καμία ανοχή σε νέες περικοπές.
- Κατάργηση των νόμων 4692/2020 & 4823/2021 της κατηγοριοποίησης και διάλυσης των Δημόσιων Σχολείων μέσω της «αξιολόγησης». Κατάργηση όλου του αντιδραστικού θεσμικού πλαισίου (αξιολόγηση, ΕΒΕ, τράπεζα θεμάτων διαγωνισμός PISA, νόμος Πανεπιστήμια κ.λπ.).
- Κάτω τα χέρια από το δικαίωμα στην απεργία. Να μην τολμήσει το ΥΠΑΙΘΑ να προχωρήσει σε διώξεις -παύσεις -αντικαταστάσεις δ/ντριών, δ/ντων, προϊσταμένων που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
- Μαζικούς, μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών. Αποκλειστικά με την προϋπηρεσία και την ημερομηνία λήψης πτυχίου. Διορισμό όλων των αναπληρωτών. Κατάργηση του ν.4589/2019 για το προσοντολόγιο. ΟΧΙ στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
- Άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων. Υπηρέτηση για ένα έτος της οργανικής τους. Δικαίωμα απόσπασης. Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση. Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Ο/Η εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος/η με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα με τον διορισμό του.
- Επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και απαλλαγμένη από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, οργανωμένη από τα πανεπιστήμια.
- Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Πρόσληψη – τοποθέτηση εκπαιδευτικών των υπαρχουσών ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία.
- Πλήρη εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων – αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
- Εφαρμογή του νόμου που ορίζει το ωράριο των νηπιαγωγών για όλα τα ολιγοθέσια νηπιαγωγεία και μείωση του ωραρίου των νηπιαγωγών που υπηρετούν σ’ αυτά, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας και όχι με βάση την οργανικότητα.
- Ο χρόνος υποδοχής, αποχώρησης, διαλείμματος (καθημερινής εφημερίας) και σίτισης των νηπίων να συνυπολογίζεται στον διδακτικό χρόνο, καθότι οι νηπιαγωγοί δεν επιτηρούν απλώς τους μαθητές, αλλά διδάσκουν βασικές δεξιότητες και στάσεις ζωής.
- Ενίσχυση των νηπιαγωγείων με βοηθητικό προσωπικό για να επικουρούν το έργο των συναδέλφων νηπιαγωγών.
- Ευρύ πρόγραμμα δημόσιας σχολικής στέγης ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες και να αντικατασταθούν οι λυόμενες προκατασκευασμένες αίθουσας που στεγάζουν δημόσια νηπιαγωγεία.
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.