Συνεχίζουμε τη μάχη δυναμικά, ενωτικά και αταλάντευτα. Η αξιολόγηση δεν θα περάσει.

Το 81% των Σχολικών μονάδων του συλλόγου συντάχθηκαν με τα Ενιαία Κείμενα της ΔΟΕ

Δεν μας φοβίζουν δεν μας τρομοκρατούν. Καμιά σημαντική αλλαγή δεν σημειώθηκε μετά το παράνομο έγγραφο του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ κ. Κατσαρού!

Συναδέλφισσες/φοι,

Χαιρετίζουμε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που για τρίτη συνεχή χρονιά, μέσω των Ενιαίων Κειμένων της ΔΟΕ, αγωνίζονται για να ακυρώσουν στην πράξη την αξιολόγηση. Κλείνοντας ο κύκλος συνεδριάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων για την α’ φάση της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων οι συνάδελφοι στην συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων του συλλόγου μας – παρά τις προσπάθειες εκφοβισμού μέσω του παράνομου εγγράφου του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ, έδειξαν την αποφασιστικότητά τους υιοθετώντας τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ και ακυρώνοντας στην πράξη την αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων

Αποφάσεις με πλειοψηφία υπέρ της αξιολόγησης έλαβε ο σύλλογος διδασκόντων του 32ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά, όπως και τα 11ο, 28ο, 46ο Νηπιαγωγεία Πειραιά, το 2ο Νηπιαγωγείο Δραπετσώνας και το 5ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου.

Το 1ο Νηπιαγωγείο Δραπετσώνας ενώ αρχικά με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων είχε αναρτήσει τα «Ενιαία Κείμενα» της ΔΟΕ σε νέα συνεδρίαση, που συγκάλεσε η προϊσταμένη, μετά το παράνομο και εκβιαστικό έγγραφο του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ πήρε απόφαση υπέρ της αξιολόγησης. Η απόφαση πάρθηκε με την διπλή ψήφο της Προϊστάμενης καθώς κατά την ψηφοφορία προέκυψε ισοψηφία.    

Αποφάσεις για την ανάρτηση μεικτών κειμένων έλαβαν οι σύλλογοι διδασκόντων των 9ου, 2ου Ειδικού και των Ραλλείων Πειραματικών Δημοτικών σχολείων Πειραιά, το 2ο και το 3ο Δημοτικά Σχολεία Δραπετσώνας καθώς και το 6ο Νηπιαγωγείο Πειραιά.

Καταγγέλλουμε τον Δ/ντη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Δραπετσώνας που ανέτρεψε την πλειοψηφική απόφαση του συλλόγου διδασκόντων υπέρ των ενιαίων κειμένων, ανάρτησε δικό του κείμενο αξιολόγησης και κατένειμε αυθαίρετα τους συναδέλφους σε ομάδες εργασίας που ποτέ δεν αποφασίστηκαν από το Σύλλογο Διδασκόντων.

Συναδέλφισσες/φοι,

με οδηγό τις παρακαταθήκες των προηγούμενων χρόνων, που χωρίς ενδοιασμούς και με όλα τα μέσα (απεργία-αποχή, ενιαία κείμενα, συλλαλητήρια, πανό στα σχολεία κ.λπ.) καταφέραμε συντριπτικό χτύπημα στην προσπάθεια της κυβέρνησης να επιβάλει την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, συνεχίζουμε τον αγώνα και ενάντια στην ατομική αξιολόγηση. Απέναντι στην υποβάθμιση του συλλόγου διδασκόντων μέσω της ενίσχυσης μονοπρόσωπων οργάνων (Μέντορες, Ενδοσχολικούς Συντονιστές), της εντατικοποίησης της γραφειοκρατίας, της εμπέδωσης κλίματος φόβου, της διαμόρφωσης μιας διοικητικής πυραμίδας πρόθυμων να υλοποιήσουν άκριτα εκπαιδευτικές πολιτικές που βρίσκονται έξω και μακριά από τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών αντιπαραθέτουμε τη συλλογικότητα, τη συνεργατικότητα, την ισοτιμία, τη δημοκρατία στο Σύλλογο Διδασκόντων.

Το σχολείο του Πιερρακάκη είναι ίδιο με το σχολείο της Κεραμέως και έρχεται από το μακρινό παρελθόν του επιθεωρητισμού, της χειραγώγησης των εκπαιδευτικών, της ευνοιοκρατίας, του αυταρχισμού και της αυθαιρεσίας για να εξυπηρετήσει τα νέα συμφέροντα της αγοράς και των υπερεθνικών οργανισμών. Στοχεύει στην ισοπέδωση του δημόσιου σχολείου, στη μετατροπή των εκπαιδευτικών σε άβουλους και υποταγμένους υπαλλήλους, σε ένα νέο μοντέλο διευθυντή-manager που θα αυθαιρετεί, θα αποφασίζει και θα διατάζει. Αυτή την πολιτική ακύρωσαν και συνεχίζουν να ακυρώνουν οι χιλιάδες σχολικές μονάδες και οι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα που συντάχτηκαν με τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ ενάντια στην αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών.

ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.