Το 80,6% των Σχολικών μονάδων του συλλόγου συντάχθηκαν με τα Ενιαία Κείμενα της ΔΟΕ
Συναδέλφισσες/φοι,
Χαιρετίζουμε όλες και όλους τους/τις εκπαιδευτικούς που συνεχίζουν να δίνουν τη νικηφόρα μάχη της αξιολόγησης, που απείχαν μαζικά από τις ψευδοεκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια και συμμετείχαν στην απεργία της 9ης Νοεμβρίου ενάντια στην ακρίβεια και την υποβάθμιση των εισοδημάτων μας. Χαιρετίζουμε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που για δεύτερη συνεχή χρονιά, μέσω των Ενιαίων Κειμένων της ΔΟΕ, αγωνίζονται για να ακυρώσουν στην πράξη την αξιολόγηση. Κλείνοντας ο κύκλος συνεδριάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων για την α’ φάση της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων οι συνάδελφοι στην συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων του συλλόγου μας έδειξαν την αποφασιστικότητά τους υιοθετώντας τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ και ακυρώνοντας στην πράξη την αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων.
Αποφάσεις με πλειοψηφία υπέρ της αξιολόγησης έλαβαν οι σύλλογοι διδασκόντων των 1ου, 9ου, 23ου και των Ραλλείων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων Πειραιά. Όπως και τα 6ο, 11ο, 27ο, 28ο, 46ο & 52ο Νηπιαγωγεία Πειραιά καθώς και το 2ο Νηπιαγωγείο Δραπετσώνας.
Αποφάσεις για την ανάρτηση μεικτών κειμένων έλαβαν οι σύλλογοι διδασκόντων των 3ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Δραπετσώνας.
Καταγγέλλουμε τις αντιδημοκρατικές, αντισυναδελφικές, αυθαίρετες και εκβιαστικές μεθόδους στις οποίες κατέφυγε μια μικρή μερίδα διευθυντών με στόχο να παρακάμψουν τους Συλλόγους Διδασκόντων, να εκβιάσουν τους συναδέλφους, να προωθήσουν με κάθε αθέμιτο μέσο την αξιολόγηση.
Καταγγέλλουμε:
- Τον Δ/ντη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πειραιά που ανέτρεψε την πλειοψηφική απόφαση του συλλόγου διδασκόντων ( 26-1 υπέρ των ενιαίων κειμένων της ΔΟΕ) και ανάρτησε δικό του κείμενο αξιολόγησης και κατένειμε αυθαίρετα τους συναδέλφους σε ομάδες εργασίας που ποτέ δεν αποφασίστηκαν από το Σύλλογο Διδασκόντων.
- Τον διευθυντή του 2ου Ειδικού Σχολείου Πειραιά γιατί ανέτρεψε την συντριπτική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων (13-3 υπέρ των Ενιαίων Κειμένων της ΔΟΕ) και συγκρότησε ομάδα με τους τρεις της μειοψηφίας η οποία κάνει αξιολόγηση.
Συναδέλφισσες/φοι,
με οδηγό τις παρακαταθήκες τις περσινής χρονιάς, που χωρίς ενδοιασμούς και με όλα τα μέσα (απεργία-αποχή, ενιαία κείμενα, συλλαλητήρια, πανό στα σχολεία κ.λπ.) καταφέραμε συντριπτικό χτύπημα στην προσπάθεια της κυβέρνησης να επιβάλει την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας συνεχίζουμε τον αγώνα και ενάντια στην ατομική αξιολόγηση. Απέναντι στην υποβάθμιση του συλλόγου διδασκόντων μέσω της ενίσχυσης μονοπρόσωπων οργάνων (Μέντορες, Ενδοσχολικούς Συντονιστές), της εντατικοποίησης της γραφειοκρατίας, της εμπέδωσης κλίματος φόβου, της διαμόρφωσης μιας διοικητικής πυραμίδας πρόθυμων να υλοποιήσουν άκριτα εκπαιδευτικές πολιτικές που βρίσκονται έξω και μακριά από τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών αντιπαραθέτουμε τη συλλογικότητα, τη συνεργατικότητα, την ισοτιμία, τη δημοκρατία στο Σύλλογο Διδασκόντων.
Το νέο σχολείο της Κεραμέως έρχεται από το μακρινό παρελθόν του επιθεωρητισμού, της χειραγώγησης των εκπαιδευτικών, της ευνοιοκρατίας, του αυταρχισμού και της αυθαιρεσίας για να εξυπηρετήσει τα νέα συμφέροντα της αγοράς και των υπερεθνικών οργανισμών. Στοχεύει στην ισοπέδωση του δημόσιου δωρεάν σχολείου, στη μετατροπή των εκπαιδευτικών σε άβουλους και υποταγμένους υπαλλήλους, σε ένα νέο μοντέλο διευθυντή-manager που θα αυθαιρετεί, θα αποφασίζει και θα διατάζει. Αυτή την πολιτική ακύρωσαν οι χιλιάδες σχολικές μονάδες και οι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα που συντάχτηκαν με τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ ενάντια στην αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών.
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.